dinsdag 28 mei 2013

Maandag 27 mei 2013: Marcel op het Oostvoornsemeer



Marcel heeft de eerste mooie dag van 2013 aangegrepen om naar het Oostvoornsemeer te gaan. Op mijn vraag of hij nog wat gevangen had, antwoordde hij:

"Het was erg leuk, maar lastig, ik zag hele tijd helemaal niets terwijl anderen allemaal uitzettertjes vingen…die zocht ik niet. Ik probeerde de grote te spotten op de bekende plekken, maar helemaal niets te zien.
Tot ik terug ging naar de auto…toen zag ik allemaal schimmen die zich verplaatsten, dat waren geen wierbedden!

Ik vond het al raar, veel bibio's op het water en geen vis, maar hier zaten ze dus!
Snel en lastig aanwerpen tegen de wind in met de bibio leverde snel 2 vissen op, waarvan 1 hele grote van tegen de 70cm schat ik.

Gelukkig vielen mijn worpen precies goed voor hun bek en het was 'hap' en hangen.
Helaas was voor mij de tijd om en moest ik weer voor de verplichtingen naar huis, al met al een geslaagde dag.



Oostvoornsemeer, 27 mei 2013.

Regenboog van  ongeveer 50 cm.


Regenboog van ongeveer 70 cm

Hier staat het filmpje: Filmpje dril regenboog Oostvoornsemeer


groetjes Marcel."

Geen opmerkingen: