donderdag 28 november 2013

De aanhouder................

Van Marcel ontving ik onderstand relaas:

"Hoi Jan,

Vanmiddag vroeg klaar dus effe snel met de vliegenhengel erop uit….
Al snel had ik de eerste te pakken, terwijl mijn streamer in het water afzonk werd hij al gegrepen, blijkbaar lag de snoek er recht onder!
Gaat lekker krom die Sage Z-Axis 10ft.#6 Misschien wat licht, maar met bucktail streamers prima te doen.











Dit was ter hoogte van waar laatst jullie fietsen stonden.
Toen even de overkant op gezocht bij die duiker van die grote snoek van jou vorig jaar, niets….
Ik wilde omlopen naar die steiger en dacht ik werp nog even op het hoekje bij die beschoeiing met die zwammen erop destijds en bij de eerste worp BOEM vlak langs de beschoeiing knalde de volgende erop.



















Moet niet gekker worden, gaat lekker zo, maar wat vreten ze die streamers op zeg, die andere ook al, dit is eigenlijk de mindere kant ervan.
Toen nog even op de steiger gaan werpen, maar dat was niks, heel de steiger lag vol met stront van de aalscholvers en ganzen en dus mijn lijnhand nu ook, brrrr.

O ja, nog 2 foto's van het vissen met Daniël in een forellen putje in Utrecht, was leuk!







Lengte van al die vissen weet ik niet, maar ze zijn lekker aan de maat allemaal.

Groetjes Marcel."

2 opmerkingen:

Jan zei

Hallo Marcel,

Gaaf verhaal! Twee snoeken op de streamer dat vind ik een hele prestatie!

Laat je er nog een paar over voor ons.

Jan

Anoniem zei

Ja hoor Jan, zal morgen eens bij die cokeboer kijken of verderop het weilandje weer in, geen last van verkeer dan.
Maar het ging lekker zo, goed dat ik mijn 'spin'tas bij mij had met alle chirurgische gereedschappen, stelletje 'slikkers' die snoeken. Hoge kanten én slikkers is niet mijn ding, maar het netje stinkt weer!

Marcel.