zondag 27 oktober 2013

Marcel trotseert de elementen

Marcel is vandaag, ondanks de harde wind en de buien, toch nog even wezen vissen en niet zonder succes. Net als gisteren weer snoek en ditmaal twee stuks op de FP tien grammer cobold:


"Jan, hierbij misschien wat betere foto's…






Het was best wel snel goed ondanks het bruinere water door het gemaal, de 1e aanbeet volgde na de derde worp bij het gemaaltje, maar bleef niet hangen aan de rode streamer.
De andere 2 pakte ik binnen de 15 minuten denk ik wat verder voorbij de duiker, ik gokte een goede 70'er, maar als ik zie dat die een stuk voorbij het 1e oog  komt betekend dat begin 80, dan was die gister nog groter, wat maakt het uit die cm's.
Het 2e snoekje was duidelijk kleiner ±50cm en pakte hem heel gretig achterin de bek, maar die was er zo uit zonder weerhaak, blijkbaar iets geraakt, zag wat bloed, maar zwom vrolijk weg. Ik hoef immers niet te meten en ben zo klaar.
De 1e aanbeet nogmaals geprobeerd met de rode streamer…geen reactie, wit eraan en wéér hangen… even mmmm, ik kom later wel terug.
Later terug stond Wim er al en had hem aan de spinner, die haak hangt er immers achter, logisch…bleek 73cm te zijn:

Snoek gevangen door Wim.



Die foto zal die wel opsturen.
Het was heerlijk weer hoor, harde wind en als er een bui was, was het 5 minuten achter de bomen en klaar, weer zon. Wel fijn die wind met de streamer, kon mooi overal komen.


Groeten Marcel."





1 opmerking:

Anoniem zei

Ja Jan het is weer feest daar, ik kon de derde maar niet gehaakt krijgen, 2 verschillende streamers pakte die in de staart, maar ik zou later terugkomen…..maar nu stond Wim er net!
Ik zeg nog dáár ligt er 1, laat maar zegt tie, ik heb hem al, foto volgt nog door Wim.

Marcel.