donderdag 29 mei 2014

Vissen in de Nieuwe Waterweg

Vanmiddag gaan Wim en ik in de Nieuwe Waterweg vissen op winde en harder. Wim gebruikt een FP medium swingtiphengel, ik gebruik een FP brasemhengel cobold van 3,70 meter.

Het is bewolkt en koud, ik heb spijt dat ik mijn winterjas niet bij me heb. Het is niet warmer dan 12 graden vandaag. In januari was het warmer.

Omstreeks één uur beginnen we en we voeren en vissen met wit brood. Ik vang al gauw een winde van 55 cm:





Winde van 55 cm.


Wim haakt een harder die uiteindelijk 54 cm blijkt te meten. Ik heb de dril gefilmd: Dril harder

 Hieronder de foto's van de dril en de harder zelf.











Diklip harder van 54 cm van Wim.


Wim weet ook nog een 50+ winde te vangen:








Er komt nog een ons bekend zeilschip langs varen: de Oosterschelde:



Geen opmerkingen: