woensdag 21 juli 2010

Harder gevangen van 48 cm

Maandag 19 juli met de fiets langs de Nieuwe Waterweg gefietst van Vlaardingen tot Hoek van Holland. Ik heb niet gevist, maar wel onderweg het water in de gaten gehouden. Ik zag vele tientallen harders langs de oevers van de Nieuwe Waterweg van Vlaardingen tot en met Hoek van Holland.

Dinsdagmiddag 20 juli weer op harder gevist vanaf ongeveer 13:15 uur. De eerste paar uren alleen maar een paar windes gevangen. De windes waren overigens een cm of 50 en behoorlijk dik. Het gaat me echter om de harders.

Net als ik besluit in te pakken, gaat mijn dobber schuin weg en ik sla aan: harder! Bij het aanslaan vluchten meteen nog een aantal harders weg zie ik, het was dus een schooltje.

Na een dril van iets meer dan 3 minuten land ik een harder van 48 cm. Dit was hem:

harder_48_cm_nwe_waterweg

Geen opmerkingen: